Terme! 

Muutaman hetken viive taas kuvaustalkoissa. Alla oleva kuvasarja kertoo what happened on the fields. Jörö proidihan oli tuossa jossain välissä leikkimässä mun emännälle korvatonta hoitolaista ja kerran tuo emäntä jopa otti kameran mukaankin. Joku voisi sanoa että hyvällä hetkellä.

Etsi kuvasta jörö, tai häntä.

Jörö sanoo että mikä täälläluoksetulo häh.

Am hiding.

Joo no mä tulen..mutku...tietkö...(tarkkaavaisimmat ja parhaimman optikon omaavat saattavat bongata tästä kuvasta syyn hitaanpaan luoksetuloon neidon kohdalla)

Nimittäin Dude's olivat lähteneet toteamaan tois puolt jokkee olisko vihriämpää märehdittävää täl puol jokkee.

HAUHAU

Emäntä jotain valitteli että hieman oli hankalaa ottaa kuvia koska proidi ilmoitti kohtuu äänekkäästi että HAUPERKELELAMPAITA.

Tässä vaiheessa siis elukat eli meikät olivatten jopa remmissä kiinne.

Ilmoiteltiin molemmat kohtuu hienosti että on me ennenkin lampaita nähty DOOH!

Näillä tyypeillä oli kylläkin rautahermot ja myöhemmin selvisi että nuorehkot pässit paljoa välittäneet meikäläisistä. Yritettiin kyllä parhaamme mukaan hei. Hengissä selvittiin kaikki sekä lampaat että me.

Sitten hieman tuoreempaan toimintaan eli,

Kävästiin eilen vähän taas palleroittamassa pentua. Rumpulassa piipahti Dee pennuista tuo Taikarummun Diivan Riimi eli tätä nykyä "Tora".

Tämmöstä jälkeä tuli hosuttua kameran kanssa;

Saatan ehkä näyttää viattomalta, tai ehkä en.

Ihan vaan kyselisin että sattuuko tuo keppi olemaan teidän neiti?

Mee sä sen emäntäs syliin ni mä ratsaan ton taskun totes Ronja.

Jaa mitä Kroxii ei saa syödä? Mitä ne ihmiset taas horisee.

Joppari o mun idoli!

An mä vähä pussaan an nyyyy.

Loppuun nää kaks ehkä jopa onnistunutta eli moi ja mun kieli.

Käytännössä kaikki käy. Loput löytyy puketista!