Oma mokansa mutsilla, ku ottaa kuvia hienolla kameralla muttei vaan osaa. ET VAAN OSAA sanoin, vaan eihä se tajunnu.
Kuvien copyrightit jaetaan Olli Silvennoisen ja Paula Lahden kesken. Jokainen arpokoon omansa, ei tää sihteeri enää muista kuka räpsi ja mitä. Ohessa siis tsekkausta kotipihalta ja peltoriennoista the one and only poikaystävien kera.
Ja näin heiluu korvat.
IMG_0013.jpg
IMG_0014.jpg
Työstöä...jumangauta tää keppi o sitkee kaveri
IMG_0021.jpg
IMG_0023.jpg
Oh ja huokaus, on tää työtä tää porokoiran elämä...
IMG_0028.jpg
Sää lupasit et mun poikkikset tulee ny!
IMG_0157.jpg
Kuka missä häh miten ja ketä!!!!!
IMG_0160.jpg
Tukka hyvin kaikki hyvin (tahdon ponkkarin!!!)
IMG_0202.jpg
Ja tässä kuvassa näemme kuinka maastoudutaan oikeaoppisesti
IMG_0200.jpg
Sarjassamme keneltä lähtee lapasesta


IMG_0229.jpg
Todiste korvattomuudesta!
IMG_0217.jpg
Nakki! Mulle! Heti! Huomioidaan silmän lasittunut katse kohteeseen
IMG_0192.jpg
Sitten mä söpöilin lisää, tää on virallinen sfinksi-asentoni
IMG_9990.jpg
Ja tässä voi olla että joko a) sanottiin jotain tai b) ei sanottu mitään
IMG_9994.jpg
IMG_9986.jpg
Kesä on siis tullut, sen ihan haistaa. Mutsi lähti lomalle tänään ja hylkäs mut kasvikselle, joka ei kyllä mua haittaa lainkaan. Hyvä ku pääsin siitä eroon ku se vikisi ja vinku ku joku pentu ja nyyhki et tulee ikävä. Kyl mulleki muthei mä pärjään ihan fine kun oon maailman parhaan kasviksen luona hoidossa kerta!
Jotta juhannuksena sitten kattotaan taas uusia kujeita. Hauskaa kesän jatkoova kaikille kovin paljon! Moron!