Tekstiviesti ja plaaplaavehe ilmoitti tänään että Leikkitäti haussa. Emäntä kippas pannan kaulaan ja käpyteltiin rumpulaan tsekkaamaan ketä nyt pitäisi kouluttaa.

Vastassa kammottava Diivan Runo jota nykyjään haukutaan mm. nimellä Viima.

jengia2.jpg

Heitti heti tassua penikka, meikä näytti irokeesia et mulle ei aleta.

ronviima2.jpg

Tyyppi myös liimaantui takalootaan aika tehokkaasti. Isot eellä.

plaah.jpg

Näytin kieltä et tätä mieltä oon perävaunusta.

viima2.jpg

Neiti siihe et fain veän lehmärituaalit eli heinää maageniin sit.

ronjaihq.jpg

Yritin sit kertomalla ihan nätisti eli haukkumalla jatkuvasti ilmoittaa että voitte tulla leikkimään kanssani.

ronviima.jpg

viimatanssii.jpg

Viima heitti himmeet mchammerit kehiin ja vetku ku linkoava pesukone.

painia2.jpg

Olin et hei kamoon yritä ny ees ottaa tää multa.

kyttaava.jpg

Mutsi oli et "nyt katos muumit talosta ja inkkarit kanootista tyttäreltä...taas"

ainasaahaveta.jpg

Viiman puhekuplassa luki "aina saa hävetä näitä aikuisia".

eisit.jpg

Et ei sit niinku kelvannu.

kuuraviima.jpg

Mummo ja tyttärentytär saatiin jollain aivan käsittömättömällä konstilla istumaan vierekkäin. (epäilen jotain superherkkua jota ei vaan mulle irronnu).

Oikeasti mun piti kuulemma olla iso ja paha, mutta en ollut. Hogasin heti että natiainen mikä natiainen. Annoin sen "voittaa" vetoleikit ja viedä mun lelut. Loppupeleissä vaan mökötin nurkassa. ET kiitti hei emäntä vaan.

Loppuun vielä posekuvia karvaisista.

kuura.jpg

Mamma eli Kuura

viima1.jpg

Viima

ronja.jpg

Minä itse

viimaihq.jpg

Ja vielä kammo-kakara <3

Kasvis löytää loput :D