Taas o joku joulu tulossa.

Mulla ollu joulu joka päivä kun Kasviksella o rampannu pentuja joita oon päässy rääkkäämään, ja proidi! o ollu hoidossa eli rääkkäyksessä meikäläisillä.

Loppuhuipentumana mut raahattiin vastoin tahtoani nakottamaan nuotion ääreen ko oli joku pentutapaaminen. Dooh, paljon kiinnostaa muut ko makkarat ja nakit tommosisa.

Mutsi pahoittelee jo valmiiksi kuvien ei kovin korkealentoista tasoa, syyttäen kaikkea muuta paitsi itseään. Mutta tässä hetkiä porokoirain elosta menneiltä viikoilta.

Taikarummun Pentutapaaminen Usmin ulkoilualueella 12.12.

Mää oon Kaiku eli kotosammin Diivan Tarina. Oon kohtuu söpö tosin

Paljo kantsi mulle alkaa ees isojen miesten. Oon kova sanomaan et "voit poistua"

Ja mää oon Viima, eli Diivan Runo, oon taitava etenkin syömään kädestä...

Vaekka väkisin! (Intensiivinen tuijotus auttaa joskus, tässä tapauksessa ei kyl auttanut)

Ja me ollaan isokorvaiset ja ahneet koirat. Toinen meistä ei ole porokoira, arvaa kuka! (Vihje: Häntä kutsutaan myös Almaksi)

Hää on mun sisko, eli Nasti. Aikas nätti sisko onkin. Enkä joutanu ees keskusteleen kuka on nätein tällä kertaa.

Tätä kaunotarta epäillään kanssa siskoksi. Uskoisin että epäilijät ovat oikeassa, mutta omistajat saavat tietty kuitata omansa pois. Silti tää on Louhi, jonka uutta veljeä, eli Vauhtia, ei saatu selkeästi kuvamasiinaan mitenkään tungettua.

Syystä että pentuMayhemit näytti käytännössä tältä (kts. kuva yllä).

Peräpäitä, etupäitä, naamoja ja hampaita ja korvia.

Yks saatiin vielä ikuistettua eli Minni, C-pentueestamme. On muute nätit silmät Minnillä vaikka ite sanonkin!

Joku keksi melkein liian myöhään että otetaas ryhmäpotretit. Eli alotettiin tästä Bee-ryhmästä. Meitä oli paikalla Louhi, Jörö, Minä, Kuura-äippä, Nasti ja piiiitkästä aikaa Milo.

Ceet eli kääk, onneksi Suvi tiesi kuka ja mikä eli, Oona, Piiku-mummo, Minni ja Tuike-äippä

(kivasti toi valo oli jo melkein kadonnut ja kuvat olivat surrrrrrrkeita)

Deet elikäs, Tora, Viima, Kaiku, Nasti-äippä, Kuura-mummo ja Vauhti.

Mulla oli näin kivaa!

Ja siihe loppu ne kuvat pentutapaamisesta. Ja meillä kaikilla oli niiiiiin mukavaa!

Kiitokset osanottajille ja ihanille pentupentuliineille etenkin <3

Loput kuvat ovatkin mun ja proidin hienosta metsästysmatkasta peltolumimaahan

I käään hiööör it kooolin in tö eir tynaiiiiit, wooohoooo...ei vaa, selkeesti kuulin että täällä o haju.

Joku oli kulkenu MEIKÄN pelloilla.

Maastouduin ovelana heinikkoon. ÄHÄlälläskakka et nää mua oon Invisible!

You can run, but you can not hideeeeee!

Okei ei se tyyppi ollutkaan tuolla. Ei vaikka kaivettiin noin metri suoraa alaspäin. Ihme dude.

Veettiin poset mutsille, meinas alkaa perskarvat jäätymään ku joku oli unohtanu laittaa auringon päälle tänään.

NoutajaLapinPoroKoiraKatsonKameraan.

Et ei hei muuta ku pitäkää huoli toisistanne, ja ootellaan sitä Kuuluisaa Joulua!

(saan luultavasti tooosi paljon suklaata jiihaa)