No nii. Eilen "pääsin" "ilolla" matkustamaan taas siinä autossa. Kuulemma töissä piti käydä. No joo, löysin lattialta sieltä mun ehkä ihan evö parhaan tipivinkulelun joten jyystin sitä siinä sitten. Mutsi runnoa naputti jotain työjuttuja ja se karvaton Isäntä kohkas pitkin työpaikkaa. Kesken ihan parhaiden unien mutsi vaan rysäytti mut autoon ja jäi ite töihin.
Kiitti vaan.
Himassa sitten riekuin pihalla kun se Isäntä pakkas peräkäryllisen roskaa kaatopaikalle vietäväksi. Hogasin muuten että pihastahan pääsee jumagauta iteki pellolle. Tyhmä Isäntä kävi nosteleen mua takasin pihalle ja toru muka vihaisena ettei saa lähtee pihasta.
Iltapäivällä mutsi tulikin sitten kotiin ja mä vedin samba-kurssit sen edessä oikein näyttävästi.

No sit taas ylläripylläri runnottiin rinsessa takakonttiin ja mä jo ihan et hei kamoon, tää on jo ihan tuttua, en sano mitään. Ni hitto, me päädyttiinkin mun Äipän ja Tädin kotiin!
Voi sitä riekkumista ja riemua! Vähä aikaa kerkesin kohkaan Äipän ja Tädin kaa ni Jörppä pamahti takaovesta vielä sisään. Turpaanhan sitä oli heti laitettava sitte.
Meni keposesti 2 tuntia tapellessa ja riehuessa sit siinä. Aikamoista peliä sanoisin vaan. Äippä pisti mut kerran selälleen niinku muistuttaakseen et kuka on pomo. Kylhän mä nyt sen muista, mut pitäähän sitä aina hieman kokeilla noit juttui.
Illalla olin kyllä nii hyytynyt että ei ees sähisähin paikalla olo aiheuttanut kuin väsyneitä katseita.
Mut hei tänään on päivä uus. Sateessa ainakin oli juhlaa tarpoo aamulla ja takapihakin on aivan uber-mageen mutainen!