Meil kanssa ollu semmoset hulinat ettei oo toi mutsin pentele joutanu kuulemma mitään raportoimaan. Oha se hämärää et on aikaa istuu ja pälistä toisten kaksjalkasten kanssa mut hei, mun blogiin ei tuu tekstii vaikka kuinka käyn tökkii kannettavaa.

No enikeis, meitsille tuli eka kaveri kylään perjantaina. Jumalauta se oli iso dogi. Ei siis semmone lasten doggy jolle sanotaan että Doggy istu vaan tämmönen:
231099.jpg
No siis eihän se vaarallinen ollu, eikä ees tajunnu et lehtien sijaan ois pitäny leikkii mun kans. Ihme tyyppi. Mut ihan jees. Mä menin sen perässä ja sen täti kehu että tosi hienosti toi Ronja-Rinsessa antaa Artun olla. No dooh, kuka helvetti menee roikkuun hevosen kokosen koiran korvista kiinne. Joku roti.
231108.jpg


No joo sit tietty lauantaina toi hullu-mutsi päätti et taas pitää lähtee autoileen johonkin ja raahas mut kuulemma johonkin Kirpputorille. Ei tullu kirppui mut jumagauta! Jokainen mummeli tai ihan mikä vaan kaksjalkanen karvaton päätti alkaa kehuun mua kun istuskelin mutsin sylkyssä ku se kolus Kirppui. Kaikkihan sen tietää et oon jumalainen mut rajansa kaikella. Sit viel matkusteltiin varmuudeks pitkin poikin ja mä vaan koijasin jalkatilas. Ku ei menty sil toisel metallilasihässäkkä-autolla kuulemma.

Toi mutsi on muutenkin ihan ärsyärsy. Raahaa mua väkiste johki kävelyille vaik kuka ny haluis pihasta mihkään lähtee. Varsinkaan joidenkin typerien valjaiden ja remmin kanssa. Vapaana se on pienen porokoiran oltava!

231103.jpg
Ainiin. Toi äijä joka tääl pyörii kans jonka edes on aina vedettävä oikeet salsa-kurssit ku se suostuu istuun lattialle höpötti jotain et mulla on joku isoisän kautta tuttu koira jo Ruottissakin joku Fjällfarmens Laddjo.
Et näillä mennään!
Mainiota menoo noil sisaruksil ollu taas! Mä oon reippaasti kakannu vierashuoneen lattialle et siltä pohjalta!