No joo tänään on niin jännä päivä että yks kaks ku just oltiin ravattu mutsin kanssa pellon ympäri niin yhtäkkii painokin Jörö-proidi  jumagauta ovesta sisään! Meikä veti sikeitä sängyn (siis noiden kaksjalkasten tietty koska omaani mä käytän pissaamiseen ja leikkikalujen säilytykseen) alla ni jumagauta, proidi touhottaakin yhtäkkii pitkin olkkarin lattiaa (se turvallisempi puoli sohvan täl pualen). No hei! Tietty mä yritin et, hei kumarra rinsessaa ni pöh, se pisti mua turpaan oikee urakalla. Mut olin kyl aika kova kans pistään hanttiin.
Hetki siis sit kesti ku piti riekkuu pihalla ni avot, taas lähettiin peltoo kiertään proidin ja sen Blondin äipän kans. Joku kaks matalampaa kaksjalkastakin siin vissiin touhotti mukana.

Toi mutsi on kuulemma niin palturi et sille pitäis laittaa suukapula sen Blondin-tädin mielestä. No hei, ehän mä ny tuu mihkään jos se seisoo vaan paikallaan, mut jos se lähtee sutiin poispäin ni viimestään kilsan kohalla mä sit ehkä jo lähen sen perään. Kattoo sit. Mut ai että oli hubaa! Sit se Blondi-täti opetti mulle vähän et jos kattoo maahan ja se hokee jotain Jälki-sanaa ni sielt löytyyki nakkei. Hitto maailma on siis täynnä nakkeja! Yeppee!
Nyt on kyllä niin puhti menny et vedänkin oikee makosat kauneusunet ni säilyy toi turkki nättinä siis..zz

Pusui