Mutsilla pätkii taas pahasti. Eihä se ees muista ulkoa mitä viimesessä näytelmässä on todettu meikästä. No sitä ootellessa voin kertoova että on taas ollu hulinata.
Tosin kuviahan mistään ei voi kuulemma ottaa että ihan pitänee kaikkien uskoa tätä saneltua tekstiä sitten.
Onneks kasvis ottaa jotain todistusaineistoja mun menosta. Oon taas leikkiny nääs Roihunki kanssa vaikka oon todistettavasti saanut myös tädin ja äipän vauhtiin:
590981.jpg
copyright Tuija Luusua
Mä melkeen voitan äipän vedossa:
590984.jpg
copyright Tuija Luusua
Nii käytiin siel näytelmässä ja PEN2:nen tuli musta taasen. Oon ihan tyytyväinen ja aika jänskää se oli että toi Iskän emäntä mut siel kehässä talutteli.
Pistin korvat niiko näin siinä vaiheessa vähän äippää mukaillen:
590976.jpg
copyright Kaisa Hurme
Mutsi vaan katos ku pieru sinne kuumaan paikkaan kehän reunalta. No kai mä ihan jees talsin sielläpäin.
Tän asennon oon oppinu Toffee-kissalta. Sen haara on kyllä vielä vakuuttavampi kun se pamahtaa keittiöön:
590979.jpg
Copyright Kaisa Hurme
Sitten tuli käytyä vetämässä Miloa
turpaan rumpulassa. Kyllähän sen tietää että pienin eli vika on kaikista pahin bitch. Hyvin hommat suju vaikka mutsi ja kasvis kilju välillä sielläkin eitä yms. muita kovaäänisiä sanoja hädissään.

Viime vkonloppuna sain oikein järkky-tehtävän kytätä 20 ihmistä joista 10 oli tätä pienempää mallia jotka paino pitkin pihaa. Sanon vaan että huh huh, ei oo helppoo ku 3 tyttöä seuraa ku koira emäntää perässä ja 7 jätkää kirmaa pitkin pihaa pallon perässä. Oon saanu muuten ikäväkseni huomata että mua ei huolita jalkapalloon vaikka olisin aivan paras mole ever. Mut joo, tyydytän sitten ketutuksen ajamalla kissoja puuhun.

Mutsi on alkanu tarjoilemaan ruokaa ihan liian vähän. Kerta päivään se sanos. Onneks tippuu jotain possunkorvaa ja muita juidei aika ajoin tarjolle ku harjottelee odottamista. Ei ihan kuole nälkään (ei kerrota kellekään että kissojen ruokakupit on hyviä löytöjä).
Eilen se komensi sitten mut maahan ja törkkäs jotain tököttiä niskaan ja hännän tyveen. Kerto vaan ettei pääse punkkarit puremaan kesällä kiinne. Niinku mua semmoset kiinni sais.
Ei mulla muuta ku että kesää kohti nenä nuuhkien!
590991.jpg
copyright Tuija Luusua
Ps. mua ei juoksuta vieläkään, ehkä tää on se nuorimman syndrooma si.