Tervetaas.

Oon alkanu työskenteleen tässä viime aikoina. Ei sen kummempaa mut ihan kiva palkkasta, verilettui tulee aika ajoin ku esim. oon hiljaa tai en syö posteljoonia.
LapinToimisto-ja Porokoira435348.jpg
Sen lisäksi oon opettanu mutsille että ku se vie käden mun etukoipien eteen ni mä niiaan näppärästi maahan ja saan namin. Iha hyvin on oppinu.

Se uudempi sähisähi on alkanu lähenteleen välillä meikää, oon ottanu semmosen rakastavan isosiskon roolin ja vaan toljotellu sitä semmosina hetkinä.

Äippä ja Täti lähti Nástin kanssa tonne tonne tosi pitkälle pistään poroja kuriin ja järjestykseen. Mua ei niin ku alkaa jojot valuun kuitenkin pitkil matkoilla. Paree ehkä jäädä kotiin opettaan mutsille uusii temppui.
Enikeis, Jörppä tulee kuulemma maanantaina meille hoitoon. Vähänkö on kivaa, kattoo taas ku sähisähit lentelee seinille ja kuola lentää ku roikutaan toisissamme. Sitä ootellessa, puren vähä tota mutsin tuolia ja pissaan kopiokoneen viereen.
435354.jpg