Joha on asiat sekasin. Tänäänku mä olin taas reippaana pissannut petiini ni mutsi otti ja varasti mun tyynyn, jumalauta mä sanon! Terotin sitten hampaitani asenteella niitten sängyn jalkoihin ni ei jumalauta, alko joku ihme paukekin käymään. Ei siin mitään tullu sit hampaiden huollosta.

Sitten se ryökäle viskas mut johonkin hörisevään vekottimeen ja kylvi nakkei siihen lattialle rinsessa peiton päälle ja lämäs jonkun lasimetallihässäkän kiinni. No ei siin kaikki, yhtäkkii mä vaan liikuin! Ihan varmaan salaliitto ku kerta Halo-syrräkin samasta asiasta raportoi. Kaksjalkasten karvattomien salaliitto!
Hetken mä siin vinkusin ja ilmottelin et asia ei lainkaan sovi mun kaltaiselleni rinsessalle, mutta eihä se mihkään loppunu tästäkään. Olin siin sit jo vähä aatellu et antaa olla, mennään sit perkule ilman askelia, ni se lasimetallihässäkkäi aukes ja avot! Sisään puskettiin 2 sisarusta! Jösses. Koita ny ottaa noista kaksjalkasten aivoista selkoa.

No enikeis rullailtiin johki ja kauhee kälätys kävi etupenkil ku kasvis ja mutsi pälätti. Himaanhan siit sit tultiin ja juma sisarukset pentele mukana! Eiku kunnon sisarukselliset rähinät päälle. Näytin sit Velholle ja Miilullekin ton peltolenkin. Aika hyvin ne tietty seuras mua ja annoin noitten kaksjalkasten kuvitella et niitten perässä talsittais.
Tän jälkeen tiettyki sitten otin kunnon zetaa ku eihä täst mitään kasvamista tuu jossei tuu unta palluraan otettuu.

Jossain välis taas havahduin et vois kai jotain hässäkkää aiheuttaa ni ei taas! Jörö jumagauta punki ovesta sisään! Tää on jo aivan käsittämätöntä. Seuraavaks mutsi häipy sil höriseväl vekottimella ja Velho ja Miilu oli hetken päästä taas paikalla kasviksen kanssa. Velhol ja Jöröl oli sit semmone tosi-äijien tuijottelu sessio samaan aikaan ku vedettiin siskon kaa toisiamme turpaan niinku kunnon lapinporokoirien kuuluukin, leikillä tietty.

Näytin sit koko sisaruskamusarjalle ton meikän riviera-beachin ja kuinka urheesti mäkin jo kastelen tassui ja kaikkee. Aika vipinää ollu tää päivä taas, alkaa oleen meinaan semmone olo et nyt nukun ehkä pari kuukautta putkeen. Tai pari vuotta. Tai ehkä ku mä herään ni Halokin on paikalla! Mut palataan hei beibet ku kauneusunet on nappailtu.

Ps. Mutsi on niin tyhmä ettei sil oo koskaan kameraa, mut onneks kasvis ja Jörön Blondi otti kuulemma hännistä taas niit kuvia, haha, katotaan vaan onko muka yhtään onnistunutta! I dare you people!


Iltapölöt; Mutsi sääti jotain ihme kuvaa joka on sitten Luusuan Tuijan Copyrightilla tuolla yläpalkissa. Meitsistä ei näy kyl ku puolet, mut mutsi onkin wanna-b-nörde.
Mä vedän hirsiä niin että seinät notkuu.