Terppa!
Meikä on vaan mölliny kotona. Oon surkea rumpula kun en harrasta mitään.
No se mitä harrastan on tietysti Äipän ja Tädin rääkkääminen. Se on aina musta erityisen kivaa.
Myö lähettiin piiiitkästä aikaa lenkuralle Kasviksen & Co:n kanssa tossa sunnuntaina. Käpyteltiin pitkin ihania mäntymettiä ja olin tosi kiltisti.
No sitten kun ehän minä kastele tassujani edes omalla pihalla saati jossain lätäkössä, Joppari the God kävi kalastamassa lumpeenkukan lätäköstä.
Lopputuloksena kuvasarja jota sai hippasen kuulemma hakea.
"Mikä hel...."
1821058.jpg
1821056.jpg
"Ei tuu onnistumaan"
1821060.jpg
"ai mitenniin tippuu mikä"
1821063.jpg
"Olen äitini lapsi"
1821066.jpg
"Ai missä se kamera muka on en oo nähnykkään semmosta täällä"
1821068.jpg
"Nii joo toi puhelin vai...sanoitko varmasti nakki kanssa ihan olin kuulevinani"
No tämmönen setti sitten tällä kertaa. EHkä miettii tyypit seuraavalla kerralla uudestaan ku pitää poseerauskuvia ottaa.
Sit muuten on aika kummallisesti talo tyhjentyny päivisin. Tais alkaa joku arki kuulemma. Tyypit katoaa aamulla ja palailee iltapäivällä. Toi pieninkin natiainen on mennyt johonkin "kouluun".
Oottelen sitten tälleen arki-asennossa näitä reppuselkäisiä koulusta.
1821076.jpg
Ja ton saakutin Toffeen arki vasta rankkaa onkin! Hippasen ois vihree olo välillä.
1821079.jpg
Minä ja mun kaveri si ootellaan josko alkais jotain Meidänkin arkee tapahtumaan. Be-aware of the devil dogs, dude!1821084.jpg