Hippasen oli eilen häipäkkää taas meikäläisellä. Ei siinä, muuta ko kesken parhaitten aamu-unien mutsi supatti että JÖRÖ JÖRÖ JÖRÖ! Joutu nouseen ylös ja eikäpä sieltähä se proidi tuli juuri pihaan. Karjuttiin sitten innoissamme koko tainoo hereille. Otetaan sitten kuvia kerta nii.

_IMG_8861.jpg

Mun kaikki tässä pihassa MUN!

_IMG_8859.jpg

Sulla on hei mun keppi siinä suupielessäsi, oletko huomannut?

Kiljumisen ja sisarellisen tappelun jälkeen käppäiltiin kasvis-rumpulaan sulostuttamaan kasviksen päivää.

_IMG_8943.jpg

Myös rumpulan kaikki lelut on MUN!

ajoro.jpg

Välillä istuskeltiinkin.

aron.jpg

Välillä ei istuskeltu, huomioikaa Jörön ilme.

akuura.jpg

Äippä nosti korvat pystyyn ja räps! Aika törkeetä paparazzointia!

apiiku1.jpg

Piiku sano että hohhoijaa noitten pentujen kanssa.

afurminator.jpg

Mutsi sai loistoidean eli kiduttaa mua kasviksen furminaattorilla. Ihan kepeesti läks vähän karvaa.

_IMG_8932.jpg

Taidekuva loppuun! Morjens.