Jaa jaa.

Viimeksi jälkeen on tapahtunut semmoista että mutsi meinas tehdä hanskat meikäläisestä (ja jörön emäntä jöröstä). Ehkä vähän vikatikki oli lähteä leikkimään kehä kolmosen vieressä ajamista.  No se siitä.

Minä pääsin taas leikittämään pentua tässä vkonloppuna. Tällä kertaa kyseessä ei kuitenkaan ollut porokoiranpenikka, vaan aivan valloittavan söpöinen pieni Via neito.

Tässä ei kuitenkaan ole Via, vaan Aatun ja Oivan proidi, eli Aappo. Joka saatteli meikät matkaan isännän kanssa kohti peltoa.

Haettiin Oivan ja Aatun kanssa ensin kanttarelleja hetken verran pikkulenkin muodossa. Vaan mitään löydetty. Tai no me mitään kyllä etittykään, mutta emännät jotain toljotteli maata.

Kunnes sitten pellolle pamahti Via ja Roki. Pam.

Moi mä oon Via, ja mun kieli on suhteellisen aina tämmösessä tilassa :P

Vialla oli myös iso-proidi mukana. Meikä tietty näytti samantien että Moi MÄ OLEN POROKOIRA.

Veettin vähä rallia sitten pojan kanssa. Näin ikkäästi.

Täss kuvassa vastaus miltä näyttäisivät Lapinporokoiran ja Schapendoessin pennut.

Sit näytettiin meitien peltoja Vialle ja Rokille. Nätisti letkassa. Miksihän kuvasta puuttuu porokoira?

Aatu poseeras hienosti sillalla. Aatu onkin gentlemanni.

Meitsi kans poseeras nätisti kuten yleensäkin.

Via seuras kohtuu tarkkaan mitä aikuiset koirat duunas. Sanoisin että hajurako ei ole mittava.

Kohtuu näyttävä luoksetulo kuitennii!

Kohtuu vakuuttava söpöily myös.

Roki käväs vähä jorpakossa, mutta poses oikein nätisti.

Kotiinpäin meikä heittäyty gängiin, ja Silva oli tosi taitava kävelyttäjä.

Loput kuvat löytyvät täältä