Se on sitten vuas täynnä tätä härdelliä noitten kaksjalkaisten kanssa.
Uskokaa ku sanon että on ollu hommaa kouluttaa noi ymmärtämään mua.
Me jouvettiin juhlimaan jo lauantaina tätä mun aikuistumisriittiä ensteks maailman parhaalla kasviksella jonne oli tietty ihan Mua Varten rahdattu tämmöne joku tyyppi jolle annoin löysää, ku se oli ihan lapsi. Itsehän olen jo vuoden.
Tässä Tuija Luusuan copyrightillä pari tositetta:
837516.jpg
Meinas pentele viedä koko shouwin "söpöydellään" muthei kyllä mä tiedän kuka on rinsessaisin evö

Sit niinku lisälahjoina tipahti illalla viel pari tyyppiä. Kännykkäkamera proudly presents,
Arttu, blurry:
837525.jpg
Max-nax, kaksjalkanen ja minä
837526.jpg
Artulla oli näin hauskaa
837530.jpg
Ja sit mä nukuin. Nukuin seuraavanaki päivänä kunnes Mutsi kiljas et "nyt kaikki laulamaan Ronjalle".
Ja pakotti mut oottaan vaiks laitto tämmösen ihan naaman eteen!!!
837533.jpg
Jouvuin niistään ihan tyhjäks.
Iltalenkki järjestettiin Piikun kaa ihan kahdestaan leikkimällä leikkiä "tulkee hakemaan meitit täält autolta ku ootta päässeet nuotiopaikalle kerta".
Mut hei, Aikuinen Nainen ku oon ni pakkoha se on jo vähän viipottaa omia hajuja.
Sihteerin tiedote väliin: "sencured"
Näillä mennään ja kohti seuraavaa vuotta korvat ojos!
837542.jpg