Heipat,
O ollu hiljaiseloa ku mutsi inhottava lähti jollekin työmatkalle melkein vkoksi (tosin tuli se vkonloppuna välissä kotiin käymään). Sinänsä ihan jees että palkitsin sitten koti-lauman syämällä läjän lihaliemikuutioita ja oksentamalla ne sänkyyn. Ettei unohtuis keltään et mut on hyljätty!
Mutta se siitä.
Kuvasekametelikeitos sijoittuu Aatu -ja Oivaponkkarin kanssa ruohikolla kirmaamiseen ja charmikkaiden elon räpsimiseen tältä erää.
aatumoi.jpg
Tää on Aatu-moi!
aatu2.jpg
Aatulla ei oo ponkkaria, mutta karvaa sitäki enempi notta coupee-malliksi ei toimi.
Aatu o meijän porukan virallinen peränpitäjä.
aatuhop3.jpg
Mutta myös eri taitava agilityheinäpaalikoira!
oiva.jpg
Oiva o aito rokkijätkä!
oivamatto.jpg
Karvalankamatoks vähä liia eläväinen, mut komeet o muuvit ko selälleen heittäydytään.
jump-1.jpg
Van Halenmäinen Jump-sarja.
jump2.jpg
Tuuuleessaaa soiiiideeeen

ronjjuoksee.jpg
Steppiaskeleet on mulla hallussa.
hop2.jpg
Korkia peräloota tarkottaa kuulemma jottain paperikoneessa, mutta tässä tapauksessa se on tae sujuvasta hyppelystä.
ronpaalilla2.jpg
Ja näähän on kaikki mun paaleja oikeasti.
nyriitti.jpg
Rajansa kaikella jatkettakoon Charmikkaiden kuvilla.
yespentu.jpg
Saatan olla pikkasen söpö!
tilannecheck.jpg
pennut.jpg
Alakerrassa jotai häikkää vissiin tapahtumassa.
kukkuu.jpg
Myyrän rrrkele..eiku..
pentu5-1.jpg
Ottasitko jo sen kuvan kiitti...
sosiaalistamistatony.jpg
Minä ja mun kaveri ollaan like this
paijaus.jpg
Voit paijaa tän kerran.
tapetaanhiha.jpg
Tokal kerral voi käyvä näin.
koysilelu.jpg
Katopa sää ku oot siin lähempänä onko se vaaralline.
ketku.jpg
Turhaa nostelet jalkojas sinne ylös, vähän vaan maistaisin heiii...
flaidis.jpg
Selätys! Olympiakulta! Kultaa ja kunniaa mulle!
whathappened.jpg
flaidis2.jpg
Mä oikeesti halusin mennä selälleni! Ei tää oo mikään selätys!
auttakee.jpg
Kukaa ei leiki munkaa yhyy!!!
turpaan.jpg
Mikäpäähäntähässäkkämissä?
syanlehtea.jpg
Tää o mun lehti, ei oo asiaa tänne kellään
kuurajapentu.jpg
Kuura-tädin kaa vartioijaan koko maailmaa.
pentu2-1.jpg
En nukahda, en nukahda, en nukahda...
pentu4-1.jpg
I will conquer the world!!!
rappuset.jpg
Heti ku keksin miten täält tultiin alas.
sleep2.jpg
Rankat leikit vaatii rankat unet.
Muutama kuva laitettakoon charmikkaiden sivulle kans.
Siijuu poroset!