Koska toi Jörön mutsi oli niin suopea että jätti huippuhienon kameransa hoiviin meille (jotain se tokas lähtiessään että hävettää ku niin huonoja kuvia Nokialla tulee tjn.) niin tietty mutsi lumisateesta huolimatta tahto ottaa kuvia musta ja mun possesta. Mullahan asuu tossa melkeen naapurissa kaks aivan ihanaa miestä, Aatu ja Oiva.
Tässä me ollaan niinku tosi nätisti rivissä ja mä katon melkein kameraan
1244614.jpg
Tilanteesta huolimatta meitsien marssijärjestys on aika selkee ja menee silleen että
Oiva vetää yleensä eellä
1244633.jpg
 ja mä oikeestaan noin hehtaarin alueella keskellä (myös eellä ja takanakin mut en kyllä samalla polulla hirveän usein) ja Aatu sitten pitää meitit koossa perämiehenä, tosin musta tuntuu että mua ei lasketa lauma-ajatteluun ton hehtaarin takia.
1244641.jpg

Visiting star!
1244647.jpg
Ja sit mutsil on vaikeeta tajuta et aatu vai oivako heitti voltin maihin, musta toi on selkeesti aatu...oiva...aatuoiva...no enikeis, aika rock'n roll dude!1244674.jpg
Mua hippasen nauratti koska enhän prinsessana voi tommottis tehä, mun luonteeseen kuuluu manikyyri ja esim. proidin tappaminen.
1244700.jpg
Kyl maar oli hommaa pitää taas hehtaarit kurissa ja nuhteessa, tällä kertaa pärjäsin ihan jees, mutsin jatkuvasta kiljunnasta huolimatta
1244707.jpg
No hei sit. Sunnuntaina pakattiin mut ja proidi johonkin lastenrattaiden täyttämään autoon ja päästiin tämmösille
1244714.jpg
Proidin kanssa piti keskustella aika useeseen otteeseen että onko halko mun vain sen vai kenties Jopparin
1244715.jpg

1244734.jpg
Mutsilla oli muistaakseni kilo nakkeja taskussa, ja monta kaveria
1244742.jpg
Tän viikonlopun jälkeen mä oon aika näin, ainakin tähän iltaan asti, ehkä
1244749.jpg
Morot vaan!