Heppulei ja kohta on muuten joulu! Oon odotellut MUN pipareita, mutta joku on vissiin viisastunut viime vuodesta ja nostanut MUN piparit jemma nimiseen paikkaan. Ei lainkaan mukavaa.
Käväistiin eilen pellolla "ottamassa vähän kuvia kun on niin kaunista ja lumistakin plaaplaa".
Niin että ai ku tulikin hienoja kuvia. Satoi vähän lumivettä. Ja mua kiinnosti noi miinus sata mutsin huutelot.
Ensimmäisenä bongaa kuvasta 2 kpl:tta porokoiria -kilpailu josta ei kyllä voita yhtään mitään.
abongaa.jpg
"moi me ollaan täällä, eikä aateltu tulla pois, mut huutakaa vaan ihan rauhassa hei"
amyyra.jpg
Piiku special koira tiesi että ojat on pullollaan herkku-myyriä.
ajokimyyra-1.jpg
Ja joessa voi olla jokimyyriä.
ahop.jpg
Tässä mutsi huutaa että "täällä(kirosanojaehkäenvoitietää)" ja mä oon menossa melkein täällä suuntaankin. amutsimallia.jpg
Tiettekö kuka tässä on. Ei se ei ole lepakkoliitäjä, vaan liitäjän äiti, josta voidaan päätellä keneltä on geeniperimät liitämiseen saatu. Ihan hyvä kuvanlaatukin!
aperapeilit.jpg
Tässä on varmasti noin 1000 myyrää ja näitä kuvia ei kamerassa ollutkaan kuin +1000. Peräpeilit rocks!
apiiku.jpg
Piiku saatiin seisahtumaan sekunniksi.
akuura.jpg
Kuura toiseks.
ahehe.jpg
Ja meikä hymyilikin vielä ko käskettiin.
ahaisevavastalause.jpg
Kerroin myös kuuluvasti ja selkeästi vastalauseeni ajatuksesta että tottelisin, mut mutsi ja se kamera plaaplaa juu nou.
asonmoro2.jpg
Eiköhä se raportti ollu siinä. So'on moro!
Ps. Salomon lähetti terveisiä että kuvan osoittamalla asenteella kannattaa ottaa Joulu vastaan
alepo.jpg
Nou stressi hei piipöl.