Tere taas.
Nyt kävikin viime vkonloppuna niin että Kasvis tuli ja nappas meikän! Sehän ei mua haittaa lainkaan, päin vastoin. Pääsen aina rääkkäämään Piiku-tätiä ja Kuura-äippää.
Sitten oltiin vielä otettu todistusaineistojakin meitsin touhuista.
Pihalla oon aika hyvä kantamaan kaikennäköstä tavaraa suussani.
Kuten esim:
tuo.jpg
Oon kans kova leikkimään, edelleen
aitileikkiin.jpg
Kaikki pitää tietysti yleisesti tappaa
hippo.jpg
Sitten ihan kauheella tahdonvoimalla mut vietiin TAAS mättäille kokeilemaan kastuisko selkä
khyppaa.jpg
No okei toi on Äippä, ku se jo osaa ton homman...
Ja tässä urhea vesikoira eli minä kokeilemassa onko vesi jo muka lämmintä..no ei tietenkään oo!

rsaarella3.jpg
Joten tyydyn pääsääntöisesti toljottaan kun Äippä ja Täti osaa ton homman, eli ponppimisen saarelta toiselle. Ööö...välimatka on noin atlantin verran toim.huom!
saari2-1.jpg
Jos kuitenkin ottaa noin saman verran vauhtia niin saattaa päätyä hieman märäksi
rvauhtia.jpg
Oleellista näissäKIN hommissa on pitää äänentaso tarpeeksi korkealla
rksaarella2.jpg
Look mama, no sound!
rksaarella.jpg
Sit ihan parasta on päästä TÄTINpäs (tyhmä mutsi ei erota ees äippää ja tätiä toisistaan) viereen raskaan Waterloon jälkeen nukkumaan. Ihan pentupentuna
tatilaps.jpg
Kaikkien kuvien copyright on Tuija Luusualla joten pyydämme että et kopioi hienoja kesä-otoksia.
Että semmonen viikonloppu mulla. Nukkuminen on nyt poikaa.