Silleen aika epäreilua että pitää kuulemma jotain lonkkia ropeltaa ihmisten.
No viime vkolla mutsi pakkas mut autoon ja haki kasviksen(!) ilman koiria kyytiin ja lähettiin posottamaan kohti Keravaa.
Paikalle päästyämme käpyteltiin just semmoseen steriiliin tilaan jossa on aina aika tylsää olla. Joten muistin aina välil piipittää ettei unohtus keltään ettei tää oo mun paikka. Joku pariskunta oli raahannu Toffeen laatikossa (melkein) paikalle, mutten saanut ees haistella sitä kun väittivät ettei se tykkää koirista. Mistähän ne sen tiesivät. No sitten mentiin semmoi pieneen huoneeseen jossa joku valkotakkinen täti tikkas mua bebaan ja sen jälkeen alko kovasti unettaa. Tipahin mutsin sylliin ja nää kaks höselöä laskivat tyyliin sekunteja että hengitänkö vai enkö. Kaikki jees. Lopputuloksena mut venyteltiin johonkin röntgeniin ja otettiin kuvia mestoista. Kuulemma perästä kuuluu mitä niissä kuvissa oli. Taas tuli valkotakkinen ja tökkäs mua bebaan ja piti kuulemma lähtee poijes. No mutsi ja kasvis paijaili mua toooosi kivasti siin lattial mukavan patjan päällä, kuka siit ny lähtee muka mihkään. Joku toinen täti tuli tokaseen että ny pitäs vissiin lähteä että seuraava tulee venyteltäväks. Mutsi tietty ettei tää mihkään liiku ku ei lainkaan oo ees heränyt pieni vauvakoirani. Johon tää täti totes että kyllä se koira nousee ko te lähette. Ja pakkoha se oli nousta. En aikonu sinne yksin jäädä. Siitä vaan autoon ja viltin alle kuule. Aika epäreilua kyllä koska nukutti niin pirusti koko illan. Tiijä sitten mistä johtus.
2015218.jpg
Muuten ei uutta uudella maalla. Oon joutunu käpyttään asfaltilla vaan ja välillä näytän hienoja kuolavanoja mutsille kiitokseksi. Eilen sentään illalla kipiteltiin koulun kentälle mun kakkapussia ulkoistamaan roskakoriin, ni eikös Aatu ja Oiva ollu siellä kipittelemässä kans! Riemastuttiin kovin kaikki ja mutsi jopa uskals hippase päästää kerran mua leikkimäänkin. Yritti se jotain tottistella Silvan opastuksella, mut ketä ny vois kiinnostaa ku A&O:n isännällä oli PALLO! Ja mähän hain sitä valon nopeudella tiettyki.
Et näihin kuviin tälleen voi kans käydä pellolla joskus.
aketanakyvissa.jpg
Who goes on my fields!