Morot vaan!
Kuvii muillei oo nyt tarjoilla mut voin kertoa että elämä on tosi auvoista kun mua ruokitaan mm. pipareilla näin Joulun alla.
Mutsi on kiva tyyppi kun jättää ihan mua varten pari pellillistä pipareita!

Tosin eilen se vaikutti jotenkin tyytymättömältä mun käytökseen kun olin Ihan Itse kävässyt haistelemassa puolet pellosta. Istu vaan hangessa ja näytti jumalattoman vihaselta.
Pisti mut makaamaankin viel kaupan päälle.
Oon kyllä sitä mieltä että osaan noi mestat jo niin hyvin että voisin ihan vaikka yksinkin lenkkeillä tos lammen läheisyydessä. En ihan kässää miksi näin en voisi menetellä.

Muuten ollaan oltu aika himapitoisesti täällä mestoilla. Äipän ja Tädin kanssa oon päässy kuluttamaan valjaita parit kerrat, ja Risto käväs meitin takapihalla pissailemassa noin kaikkialle niinku kunnon Miehen kuuluukin. Saa nähä mitä proidi tykkää hajuista josko se kerkee tulla käymään sen nahkapään kanssa.

Tää vko on kuulemma tosi kivaa koska joku järjettömän kokonen laitos hakkaa kalliota meitsien parkkiksella. Voitte kuvitella kuin vakuuttava oon ku kävin kerran haukahtamassa portilla tyypeille ja juoksin sit mutsin hoteisiin.
Aika hurja meitsi!
Mut mä lähen ny kyttäämään noita pipareita, leipoivat lisääkin nääs. Kivoi ihmisii!

Oho, mutsi joutu väsäämään hätäkeksinnön kun ei uutta materiaalia ollut.
Olkaa hyvät