Hellurei ja pakkaset tänne heti kiitos. Tai niin toi mutsi haluis ilmeisesti. Meinaan joudun melkein JOKA kerta suihkuun kun tullaan sisään kiitos Maansiirto Oy Kiinaan Ab:n ja ehkä tällä kelillä on jotain asian kanssa tekemistä.
No jokatapauksessa mutsihan pitää yksin Havin kynttilätehdasta pystyssä näemmä.
2034971.jpg
Toffee kävi jo kerran kokeilemassa miltä tuntuu kun on tuli ei pers-vaan käpälän alla, mutta mä en ees viitti. Oon sen verta fiksu että katon mieluummi vierestä.
Muthei parempiin uutisiin kuin kansantalouden ylläpitoon eli Meikä kävi morottamassa Charmikkaan Retkua tätä nykyä tunnetaan Urbanina tossa sunnuntaina. Ihan Kasviksen ja Jopparin kanssa kylläkin.
Onneksi fiksu kasvis otti kameran joten tässä kuvasaldoa reissulta:
2034893.jpg
Mummo ja tyttärenpoika haistelee ilmastoa, selkee muutos on havaittavissa.
2034889.jpg
Koko pakka sekasin, varsinkin mä koska mä selkeesti tiedän että tuijottamalla voi saada jotain herkkua. Tai sitten erehdyin vaan henkilöstä.
2034887.jpg
Tsekattiin tässä Kiinan Pisneksen kasvumahdollisuudet kaivoksella. Ihan jees näyttäs puitteet olevan kunnossa.
2034897.jpg
Urban vetää omenaa miehekkäästi poseeraten
2034899.jpg
En tiijä valehteleeko mun silmät vai näyttäskö helikopterit periytyvän äiskän puolelta <3
Mä olin tän reissun jälkeen aika lailla tän näkönen:
2035003.jpg
Onneks mulla on mun kaveri kettu jota voin pistää pataan aina ku huvittaa
2035007.jpg
Eiku oottelemaan niitä pakkasia, jos tulis vaikka tämmösii isompii poroja tännekin.
2035015.jpg
Ps. Tiijättehän te jo kokemuksesta mitä tapahtuu jos joku varastaa kuvia ilman Prinsessan lupaa? Tuun ja vemputan lambadalla teidät kumoon! Urban kuvien Copyright jaetaan Tuija Luusualle, muut menee Mutsille. Ja vielä tahdottais maailmanrauhaa täältä toivottaa!