No onhan taas säät! En viitti ees kertoa miten öklöttävää on runtata itteänsä pihalle tämmösillä säillä kun takapiha on jotenkin pilalla. En usko että sen asian kanssa on mitään tekemistä kun tossa lauantaina kaivoin kuoppaa joko Kiinaan tai Terassin alle. Tosin mutsin mielestä ei ole mukavaa että koko terassin edusta lilluu tällä hetkellä grammasta kiloon savipaakuissa. No joka tapauksessa, oon myös joutunut kävelemään asfaltilla! Tajuutteko miten typerää se on! Jengiä pukkaa vastaan, autoo ihmistä ja tietty toisia koiria. Alan harkita hiuskalan käyttöä tohon keesiin koska sehän on oltava pystyssä jokaisen vastaantulevan koirakon kohdalla. Pääsis edes hieman helpommalla. Menin tossa eilen kerran vähän sanomaan et murr yhelle pikkutiitiäiselle, johon mutsi totes että MURPER(sensuroitua tekstiä) sitten mulle. Tod. kiva.
Käpyteltiin sitten apatian ja marttyyriuden kera kasvikselle. Ja kas! Siellähän oli pentuhajua piha tulvillaan.
Muistatteko ne ihme tyypit tossa kuukaus jotain sitten.
No siellähän oli hoidossa yks näistä ihme natiaisista!
aoona5.jpg
Olin ehkä hippasen pihalla tilanteesta koska unohdin tyystin murista tälle apinalle. Lähinnä riemastuin ja juoksin ympyrää. Ja tää Oona aika temmolla perässä.
Tänään sit lähettiin ip käpyttään taas (sinne typerälle asfaltille) ja jolkoteltiin kireän tunnelman voimin takas kasvislaan. Opetin tolle Oonalle vähän oleellisia asioita. Mm. että KAIKKI OMENAT ON MUN.
aroomena.jpg
Koko maailmassa.
aromun5.jpg
aromun3.jpg
Jouduttiin asiasta hieman keskustelemaan kuten nähtävissä.
akasa.jpg
Pistettiin painiksi pohjalaiseen tapaan asian selvittämiseksi.
arorikki.jpg
Sit olin jo ihan varma että se meni rikki.
aroeimennykaarikki.jpg
"Toiveajattelua" sanos Kasvis viisaampana. Tosin se kyllä muistutti jotain kanssa kaukaisesti että olen muka itekkin ollut aika riiviö jota en tunnusta koska olen ihana.
aro.jpg
Paaaljon ihanampi ku joku pentupentu pah. Oona oli aika ovela ja jemmas yhen omenan tommosen ritilän alle.
aoona4.jpg
 Ja sitten sitä jotenkin harmitti kun se omena jäi sinne ritilän alle. Ehkä se ei ihan vetäny satasella ajatusta loppuun asti ku alotti touhunsa.
aoona3.jpg
Ilmeisesti sekin oli kuullut että terassin edessä asuu myyriäkanejatonttujajaihanmitävaan
aoonamyyra.jpg
Eiköhä se ryökäle löytäny jonkun melkein uuden Poron (JOKA OLI OIKEESTI MYÖS MUN!)
aoonanam.jpg
Jaha näihin kuviin ja tunnelmiin meen esittämään mattoa lattialle loppuillaks.
aro3.jpg