Hola Bon apetit

Oon ollu niin reipas neitone että mutsi päätti raahata mut töihin eilen. Hyvä kun se ei pakannut puolta omaisuudestani mukaansa. Jokatappauksessa meitsi vietti sitten sen päivän nukkumalla. Mutsi jo määki mesessään Halon äipälle jotain et oon kipee, mut hei, mä kuulin ku tää höpötti kasviksen kanssa että illalla mennään leekaan syrrän kaa!
No vain, tiettyki oli Äippä ja Tätikin siellä ja kyllä me kuulkaa osattiin metelöidä, ai että!
Vedettiin Nástin kanssa semmoset perus-rallatukset pitkin seiniä ja rähistiin oksat pois joka paikasta.
Illal olin sen verran vetelä et juurikin jaksoin raahautua ruokakupille ja takas pehkuihin.

No ja ku tää aamu valkeni ni se kummallinen lumi on vieläki maassa. Mageeta ainetta!
Aamusella sitten tietysti vetelin pitkin kämppää tumput ja villasukat suussa kunnes mutsi rääkkäs mua eli otti sylkkkyseen ja kantokin taas siihen tyhmään autoon. Aattelin jo et kohta oksennan kyllä tähänkin romuun sisälle ni joha me pysähyttiin. JA TAAS! Násti ja kasvis tuli ovella vastaan ja eiku leikkimään.
Mää sanosin että tämmöne uskalias rinsessainenkin saattaa tänää olla illalla suht koht väsähtänyt.
Täsä o kasviksen iha ittesä ottama kuva meistä uljaina!
244724.jpg
Sii juu puluset taas!